3 tips om tijdens het sporten meer vet te verbranden

Afvalpoging nummer 126… Of was het nou 127? Ik weet het echt niet meer! Mijn leven lijkt een constante strijd tegen de kilo’s. Hoewel ik absoluut geen overgewicht heb, weet ik dat ik altijd op mijn gewicht zal moeten letten. Ik ben nou eenmaal dol op eten en drinken en sporten schiet er nog weleens bij in. 

Momenteel probeer ik weer meer tijd te maken om te sporten. In ieder geval vier keer per week: twee keer BodyPump, één keer hardlopen en één keer yoga. Vooral dat hardlopen zou ik vaker willen doen, maar ik heb er simpelweg de tijd en energie niet voor. Maar als ik dan eenmaal aan het sporten ben, dan ga ik er ook vol voor.

Ik besloot wat tips te zoeken die ervoor kunnen zorgen dat ik tijdens een workout nog meer vet verbrand. Want, als je weinig tijd hebt om te trainen, dan moet je slim trainen. De tips worden gegeven door celebrity trainer Jillian Michaels.

3 tips om tijdens het sporten meer vet te verbranden:

1. Ga gewichtheffen

2. Doe High Intensity Interval Training

3. Doe circuit training

In deze video legt Jillian uit hoe en waarom de tips werken. Heel fijn! En ik moet zeggen: ik heb echt weer wat meer inzicht gekregen in het op een juiste manier indelen van mijn trainingsschema.


Reageer ook