Een aantal weken geleden was ik met een vriendin in Italië. We stonden met onze tent naast een Nederlandse familie, gezellig zou je zeggen… De eerste paar uren was het ook heel gezellig, lekker beetje met hun kinderen in het zwembad en op het gras gespeeld. Maar de jongens kregen dorst en de hel barstte los. De jongens wilden namelijk geen water, geen limonade en al helemaal geen appelsap; ze wilden Coca-Cola!
Na uren zeuren bij hun ouders kregen ze het dan toch voor elkaar. Papa stapte in de auto en reed naar de supermarkt 20 kilometer verderop. Mijn vriendin en ik keken elkaar nogal verbaasd aan, `jeetje, mijn vader zou dat nooit zomaar doen´ zei mijn vriendin. Toen de vader terugkwam en ook voor ons een flesje met bruin goud had meegebracht vergaten wij het hele `alleen cola op feestjes principe´ en voelden wij de blijheid direct in ons opkomen; Let´s open happiness!
Maar nu zal je wel denken, gezellig al die nostalgische verhalen en knutselen met de buurjongens op de camping… Maar, dit verhaal gaat nog ergens heen. Want, wat klopt er niet in dit verhaal? Precies! Wij zitten op een ecologisch verantwoorde camping in the middle of nowhere om van de natuur te genieten maar nemen wel de plastic flesjes aan die de buurman met de auto 20 km verderop heeft gehaald, hoezo?!
Coco-Cola is een super milieubewust merk en ontdekker van de meest duurzame verpakking van de toekomst: de PlantBottleTM . Coca-Cola heeft als doelstelling om in 2020 alle PET-verpakkingen vervangen te hebben door de 100% recyclebare PlantBottleTM.
Oftewel, Coca-Cola drinken kan perfect deel uitmaken van een milieubewust leven. Zelf weten wat jouw Coca-Cola verbruik voor het milieu doet? Ga naar traceyourcoke.nl